Метою є формування у студентів комплексу знань в області екологізації підприємницької діяльності та основних закономірностей взаємодії економіки та природи, виробити у них системний підхід до дослідження складних проблем раціонального використання, відтворення природних ресурсів та охорони навколишнього середовища; розвиток соціо-економіко-екологічного мислення щодо побудови екологічно безпечної територіальної організації життя.
Предмет: сукупність теоретичних, методичних і прикладних питань економічних відносини в галузі природокористування та охорони навколишнього середовища, організації екологічного підприємництва та підвищення ефективності природоохоронних заходів господарюючих суб’єктів.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни є:
- вивчення теоретичних основ економіки природокористування та екологічного підприємництва;
- формування системи знань, що дають найповніше уявлення про економічні відносини між суспільством та природою за умов екологічних обмежень;
- розгляд специфічних проблем економіки природокористування, що виникають при залученні обмежених природних ресурсів у господарський діяльності та їх відтворенні;
- освоєння елементів економічного механізму регулювання та управління природокористуванням та охороною навколишнього середовища
- вивчення механізму взаємодії всіх видів ресурсів;·
- визначення теоретико-методологічних та організаційних основ контролю за діяльністю екологічно орієнтованого суб’єкта господарювання.
Обсяг освітнього компоненту: 3 кредити (90 годин)
Форма підсумкового контролю: екзамен
- Викладач: Кирчата Ірина
- Викладач: Пахомова Людмила
- Викладач: Поясник Георгій
- Викладач: Прокопенко Микола
немає
Метою є формування у студентів комплексу знань в області екологізації підприємницької діяльності та основних закономірностей взаємодії економіки та природи, виробити у них системний підхід до дослідження складних проблем раціонального використання, відтворення природних ресурсів та охорони навколишнього середовища; розвиток соціо-економіко-екологічного мислення щодо побудови екологічно безпечної територіальної організації життя.
Предмет: сукупність теоретичних, методичних і прикладних питань економічних відносини в галузі природокористування та охорони навколишнього середовища, організації екологічного підприємництва та підвищення ефективності природоохоронних заходів господарюючих суб’єктів.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни є:
- вивчення теоретичних основ економіки природокористування та екологічного підприємництва;
- формування системи знань, що дають найповніше уявлення про економічні відносини між суспільством та природою за умов екологічних обмежень;
- розгляд специфічних проблем економіки природокористування, що виникають при залученні обмежених природних ресурсів у господарський діяльності та їх відтворенні;
- освоєння елементів економічного механізму регулювання та управління природокористуванням та охороною навколишнього середовища
- вивчення механізму взаємодії всіх видів ресурсів;·
- визначення теоретико-методологічних та організаційних основ контролю за діяльністю екологічно орієнтованого суб’єкта господарювання.
Обсяг освітнього компоненту: 3 кредити (90 годин)
Форма підсумкового контролю: екзамен
- Викладач: Пахомова Людмила
- Викладач: Поясник Георгій
- Викладач: Прокопенко Микола
немає
Навчальна дисиципліна "Основи маркетингу" належить до циклу вибіркових навчальних дисциплін першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Метою навчальної дисципліни є формування системи знань щодо предмета та суті маркетингової діяльності, її методологічних основ, місця в діяльності підприємств; базових навичок маркетингової діяльності на підприємствах різних форм власності.
Предмет навчальної дисципліни: теоретико-методологічні основи маркетингової діяльності підприємств на промисловому, споживчому ринках, ринку транспортних послуг.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни є: надання студентам знань щодо місця маркетингу в структурі управління та функціонування підприємства, принципів і функцій маркетингу, маркетингового середовища організації, основних етапів маркетингової діяльності, процесу управління маркетингом, специфіки промислового, споживчого ринків, ринку транспортних послуг, а також навчання навичкам аналізу ринку і розробки маркетингових стратегій підприємств.
Обсяг освітнього компоненту: 3 кредити (90 годин)
Форма підсумкового контролю: залік
- Викладач: Пахомова Людмила
- Викладач: Поясник Георгій
вересень 2023
Навчальна дисиципліна "Основи маркетингу" належить до циклу вибіркових навчальних дисциплін першого (бакалаврського) рівня вищої освіти в галузі знань 27 Транспорт спеціальності 275.03 Транспортні технології (на автомобільному транспорті).
Метою навчальної дисципліни є формування системи знань щодо предмета та суті маркетингової діяльності, її методологічних основ, місця в діяльності підприємств; базових навичок маркетингової діяльності на підприємствах різних форм власності.
Предмет навчальної дисципліни: теоретико-методологічні основи маркетингової діяльності підприємств на промисловому, споживчому ринках, ринку транспортних послуг.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни є: надання студентам знань щодо місця маркетингу в структурі управління та функціонування підприємства, принципів і функцій маркетингу, маркетингового середовища організації, основних етапів маркетингової діяльності, процесу управління маркетингом, специфіки промислового, споживчого ринків, ринку транспортних послуг, а також навчання навичкам аналізу ринку і розробки маркетингових стратегій підприємств.
Обсяг освітнього компоненту: 4 кредити (120 годин)
Форма підсумкового контролю: залік
- Викладач: Деділова Тетяна
- Викладач: Кирчата Ірина
- Викладач: Костенко Юрій
- Викладач: Пахомова Людмила
- Викладач: Поясник Георгій
- Викладач: Токар Інна
вересень 2023
Навчальна дисципліна "Маркетинг" належить до циклу вибіркових навчальних дисциплін підготовки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти в галузі знань 14 Електрична інженерія спеціальність 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Метою навчальної дисципліни є: формування у студентів початкових знань про маркетинг, уявлень про теорію і практику маркетингу, також конкретні напрямки і технології маркетингової діяльності в галузях, що виробляють товари і послуги.
Предмет навчальної дисципліни: теоретико-методологічні основи маркетингової діяльності підприємств на промисловому, споживчому ринках, ринку транспортних послуг.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни є: систематичне і послідовне вивчення ринкових можливостей за допомогою використання методології маркетингових досліджень, а також особливості функціонування різних типів ринків; вивчення в рамках товарної політики підприємства типи товарів, їх ринкову атрибутику, життєвий цикл товарів, а також особливості формування номенклатури та асортименту; вивчення в рамках цінової політики підприємства чинників, що впливають на рішення про ціну, методи і стратегії ціноутворення; вивчення в рамках збутової політики підприємства структуру розподільної системи, вибір каналу розподілу, типи торгових посередників, які беруть участь у фізичному розподілі товарів; розгляд специфіки планування маркетингової діяльності підприємства та ефективність маркетингової діяльності підприємства в цілому.
Обсяг освітнього компоненту: 2 кредити (72 годин)
Форма підсумкового контролю: залік
- Викладач: Грищенко Віра
- Викладач: Кирчата Ірина
- Викладач: Пахомова Людмила
- Викладач: Поясник Георгій
- Викладач: Токар Інна
вересень 2023
Навчальна дисципліна "Практичний маркетинг" буде цікава для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня освіти, що мають практичний інтерес до здатності застосовувати знання методів оцінки економічних і соціальних умов здійснення підприємницької діяльності.
Метою є формування умінь творчого пошуку резервів вдосконалення маркетингової діяльності підприємства, набуття практичних навичок розв’язання маркетингових завдань.
Предметом є напрями та можливості застосування концепції маркетингу та теоретико-методологічні основи маркетингової діяльності підприємств.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни є: надання студентам знань щодо напрямів і можливостей застосування концепції маркетингу, маркетингових досліджень, маркетингової інформації; вивчення поведінки споживачів; проведення комплексу маркетингу; управління товаром, ціновою політикою фірми, збуту товарів, маркетингових комунікацій.
- Викладач: Кирчата Ірина
- Викладач: Пахомова Людмила
- Викладач: Поясник Георгій
немає