Опції зарахування
Навчальна дисципліна "Маркетинг" належить до циклу вибіркових навчальних дисциплін підготовки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти в галузі знань 14 Електрична інженерія спеціальність 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Метою навчальної дисципліни є: формування у студентів початкових знань про маркетинг, уявлень про теорію і практику маркетингу, також конкретні напрямки і технології маркетингової діяльності в галузях, що виробляють товари і послуги.
Предмет навчальної дисципліни: теоретико-методологічні основи маркетингової діяльності підприємств на промисловому, споживчому ринках, ринку транспортних послуг.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни є: систематичне і послідовне вивчення ринкових можливостей за допомогою використання методології маркетингових досліджень, а також особливості функціонування різних типів ринків; вивчення в рамках товарної політики підприємства типи товарів, їх ринкову атрибутику, життєвий цикл товарів, а також особливості формування номенклатури та асортименту; вивчення в рамках цінової політики підприємства чинників, що впливають на рішення про ціну, методи і стратегії ціноутворення; вивчення в рамках збутової політики підприємства структуру розподільної системи, вибір каналу розподілу, типи торгових посередників, які беруть участь у фізичному розподілі товарів; розгляд специфіки планування маркетингової діяльності підприємства та ефективність маркетингової діяльності підприємства в цілому.
Обсяг освітнього компоненту: 2 кредити (72 годин)
Форма підсумкового контролю: залік
- Викладач: Грищенко Віра
- Викладач: Кирчата Ірина
- Викладач: Пахомова Людмила
- Викладач: Поясник Георгій
- Викладач: Токар Інна
вересень 2023