Опції зарахування
Навчальна дисиципліна "Основи маркетингу" належить до циклу вибіркових навчальних дисциплін першого (бакалаврського) рівня вищої освіти в галузі знань 27 Транспорт спеціальності 275.03 Транспортні технології (на автомобільному транспорті).
Метою навчальної дисципліни є формування системи знань щодо предмета та суті маркетингової діяльності, її методологічних основ, місця в діяльності підприємств; базових навичок маркетингової діяльності на підприємствах різних форм власності.
Предмет навчальної дисципліни: теоретико-методологічні основи маркетингової діяльності підприємств на промисловому, споживчому ринках, ринку транспортних послуг.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни є: надання студентам знань щодо місця маркетингу в структурі управління та функціонування підприємства, принципів і функцій маркетингу, маркетингового середовища організації, основних етапів маркетингової діяльності, процесу управління маркетингом, специфіки промислового, споживчого ринків, ринку транспортних послуг, а також навчання навичкам аналізу ринку і розробки маркетингових стратегій підприємств.
Обсяг освітнього компоненту: 4 кредити (120 годин)
Форма підсумкового контролю: залік
- Викладач: Деділова Тетяна
- Викладач: Кирчата Ірина
- Викладач: Костенко Юрій
- Викладач: Пахомова Людмила
- Викладач: Поясник Георгій
- Викладач: Токар Інна
вересень 2023