Опції зарахування


Навчальна дисиципліна "Основи маркетингу" належить до циклу вибіркових навчальних дисциплін першого (бакалаврського) рівня вищої освіти в галузі знань 27 Транспорт спеціальності 275.03  Транспортні технології (на автомобільному транспорті).

Метою навчальної дисципліни є формування системи знань щодо предмета та суті маркетингової діяльності, її методологічних основ, місця в діяльності підприємств; базових навичок маркетингової діяльності на підприємствах різних форм власності.

Предмет навчальної дисципліни: теоретико-методологічні основи маркетингової діяльності підприємств на промисловому, споживчому ринках, ринку транспортних послуг.

Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни є: надання студентам знань щодо місця маркетингу в структурі управління та функціонування підприємства, принципів і функцій маркетингу, маркетингового середовища організації, основних етапів маркетингової діяльності, процесу управління маркетингом, специфіки промислового, споживчого ринків, ринку транспортних послуг, а також навчання навичкам аналізу ринку і розробки маркетингових стратегій підприємств.

Обсяг освітнього компоненту:  4 кредити (120 годин)

Форма підсумкового контролю: залік


Сертифікат ДКР:

бейджвересень 2023

Оценка курса: 3.7(3)
Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.