Структура за темами
НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА
Курс для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти
Мета науково-педагогічної практики полягає в тому, щоб залучити асистентів-стажистів, аспірантів до професійно-педагогічної діяльності в умовах реального закладу вищої освіти.
ЗНАЙОМСТВО
(ЧАСТИНА 1)
Знайомство з напрямками роботи кафедри і педагогічного колективу, а також з навчально-методичною, науково-дослідною, організаційно-виховною роботою педагогів
Мета: Ознайомитись з поняттям педагогічної діяльності викладача; сформувати знання про структуру педагогічної діяльності; засвоїти функції, принципи та закономірності педагогічної діяльності.
ЗНАЙОМСТВО
(ЧАСТИНА 2)
Знайомство з методичною літературою та лабораторною базою кафедри.
Мета: Ознайомитись з особливостями педагогічної діяльності викладача; усвідомити значення педагогічної діагностики; систематизувати знання про педагогічні цілі, засоби педагогічного процесу.
АНАЛІЗ
Аналіз освітньо-кваліфікаційної документації
Мета: Аналіз освітньо-кваліфікаційної документації, що регламентує процес підготовки бакалаврів, фахівців, магістрантів, освітньо-професійної програми (ОПП), навчальних планів, робочих програм з дисциплін.
ПІДГОТОВКА
Підготовка до проведення навчальних занять
Мета: Оволодіти знаннями про педагогічну майстерність викладача; засвоїти важливість формування професійної культури; сформувати розуміння понять педагогічної справедливості, професійної честі, педагогічного авторитету.
АКАДЕМІЧНА ГРУПА
Знайомство зі здобувачами академічної групи
Мета: Знайомство зі здобувачами закріпленої академічної групи; відвідування навчальних занять даної групи.ВІДВІДУВАННЯ
(ЧАСТИНА 1)
Відвідування різних видів занять
Мета: Відвідування лекційних, лабораторних і практичних занять, що проводяться викладачами кафедри та їх аналізВІДВІДУВАННЯ
(ЧАСТИНА 2)
Відвідування закріпленої групи
Мета: Відвідування виховної години в закріпленій групі та її аналіз.
ДУБЛЕР
Робота в якості дублера
Мета: Робота в якості дублера куратора навчальної групи згідно з планом роботи куратора.ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ
Організація і проведення навчальних занять
Мета: Асистент-стажист, аспірант проводить не менш 6 годин навчальних занять, одне з яких відкрите з запрошенням керівника практики від кафедри, до якої прикріплений аспірант, і кафедри філософії та педагогіки професійної підготовки.
ВИХОВНІ ЗАХОДИ
Підготовка та проведення
Мета: Підготовка і проведення виховного заходу в закріпленій навчальній групі.
ЗАВДАННЯ
Виконання індивідуального завдання
Мета: Виконання індивідуального дослідницького психолого-педагогічного завдання та складання відповідного звіту.ЗАСІДАННЯ ТА СЕМІНАРИ
Відвідування
Мета: Відвідування засідань і науково-методичних семінарів кафедри, проведених у період педагогічної практики.
СИСТЕМАТИЗАЦІЯ
Аналіз і систематизація
Мета: Аналіз і систематизація отриманих знань і власного досвіду.
ЗВІТ
(ЧАСТИНА 2)
Написання
Мета: Написання та оформлення звіту.ЗВІТ
(ЧАСТИНА 3)
Захист
Мета: Захист звіту.