Теми тижня
Загальне
ПСИХОЛОГІЯ
PSYCHOLOGY
"Ваш погляд стане ясним лише тоді, коли ви зможете зазирнути у свою власну душу"
Карл Густав Юнг
АНОТАЦІЯ
Навчальна дисципліна «Психологія» є складовою частиною загальногуманітарної підготовки студентів. Психологія – одна із найцікавіших у світі наук. Саме психологія допомагає виявити своє мислення, інтелект, пізнати суть життя, його цінність. Демонструючи шляхи вдосконалення пам‘яті, уваги, мислення, психологія сприяє розвитку особистості та розвитку спілкування, підказує шляхи подолання індивідуальних психічних проблем.
ABSTRACT
Psychology is an academic discipline (i.e., body of knowledge based upon accepted, standardized methods). Before we consider the structure of the psychology curriculum and how it relates to the organization and content of this course, we will consider where psychology fits within the usual college curriculum. College students are asked (sometimes required) to take courses in many academic disciplines. Many of these courses are taught by departments housed in administrative units known as Arts and Sciences. Psychology is almost always housed within colleges of Arts and Sciences encompassing many disciplines not designed to prepare students for specific career paths.ТЕМА 1. СУЧАСНА ПСИХОЛОГІЯ: ЗМІСТ, ПРЕДМЕТ, ЗАВДАННЯ І НАУКОВІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ
ЛЕКЦІЯ 1. СУЧАСНА ПСИХОЛОГІЯ: ЗМІСТ, ПРЕДМЕТ, ЗАВДАННЯ І НАУКОВІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ
Мета: формування наукового світогляду у процесі психологічного аналізу особистісної професійної діяльності та підготовка фахівців до виконання майбутніх професійних обов’язків та побудова професійної кар’єри
Давньогрецька богиня Психея
ТЕМА 2. ЕВОЛЮЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ПСИХІКИ ТА СВІДОМОСТІ
ЛЕКЦІЯ 2. ЕВОЛЮЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ПСИХІКИ ТА СВІДОМОСТІ
Не бійся правди, хоч яка гірка,
не бійся смутків, хоч вони як ріки.
Людині бійся душу ошукать,
бо в цьому схибиш – то уже навіки. (Ліна Костенко)
ТЕМА 3. ПСИХІЧНІ ПІЗНАВАЛЬНІ ПРОЦЕСИ ТА ЇХ РОЛЬ У МАЙБУТНІЙ ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦЯ
ЛЕКЦІЯ 3. ПСИХІЧНІ ПІЗНАВАЛЬНІ ПРОЦЕСИ ТА ЇХ РОЛЬ У МАЙБУТНІЙ ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦЯ
Я МИСЛЮ - ОТЖЕ Я ІСНУЮ! Рене Декарт
Теми доповідей і рефератів
1.Особливості професійної спостережливості вчителя.
2.Розвиток сенсорної культури особистості.
ТЕМА 4. ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВА СФЕРА ОСОБИСТОСТІ
ЛЕКЦІЯ 4.ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВА СФЕРА ОСОБИСТОСТІ
Мета: Дослідити поняття про емоції і почуття, функції емоцій і почуттів; охарактеризувати психологічні теорії емоцій, їхні фізіологічніоснова (еволюційна теорія Ч. Дарвіна, теорія У Джеймса-Ланге та ін.; визначити види емоцій: прості і складні, вроджені і набуті; визначити види почуттів: моральні, інтелектуальні, естетичні; охарактеризувати форми переживання емоцій і почуттів: афекти, настрої, стрес, пристрасті, потяги, емоційні стани (страх, тривога, сором, гнів, роздратування, радість та ін.)
Фрідріх Ніцше "Ми не можемо зрозуміти думки без наших почуттів"
ТЕМА 5. ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ. ПСИХОЛОГІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ
ЛЕКЦІЯ 5. ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ. ПСИХОЛОГІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ
Доля людини визначається тим, що відбувається у її голові, коли вона вступає у протиріччя з зовнішнім світом. Ерік Берн
Чим бездоганніша людина зовні, тим більше демонів у неї всередині. Зигмунд Фройд
ТЕМА 6. ПРОБЛЕМА ДІЯЛЬНОСТІ У ПСИХОЛОГІЇ, ЇЇ ВИДИ ТА СТРУКТУРА
ЛЕКЦІЯ 6. ПРОБЛЕМА ДІЯЛЬНОСТІ У ПСИХОЛОГІЇ, ЇЇ ВИДИ ТА СТРУКТУРА
Дія є найвиразнішим розкриттям людини. Г.-В. Ф. Гегель
МЕТА: Сформувати у студентів систематизований комплекс знань про особливості мотиваційної сфери особистості. Розвинути вміння студентів орієнтуватися в методиках мотиваційної сфери. дослідження Стимулювати у студентів прагнення займатись діагностичними дослідженнями мотивації особистості
ТЕМА 7.СПІЛКУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ДІЯЛЬНОСТІ. ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА СПІЛКУВАННЯ
ЛЕКЦІЯ 7. СПІЛКУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ДІЯЛЬНОСТІ. ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА СПІЛКУВАННЯ
Найвищою радістю на планеті - є радість людського спілкування. А. де-Сент Екзюпері
ТЕМА 8. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ФЕНОМЕНИ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН ЛЮДЕЙ У ГРУПІ
ЛЕКЦІЯ 8. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ФЕНОМЕНИ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН ЛЮДЕЙ У ГРУПІ
Потрібна велика мужність, щоб протистояти ворогам. Але ще більше мужності потрібно, щоб протистояти друзям. (Албус Дамблдор, "Гаррі Поттер і Філософський камінь")