1

Навчальна дисципліна спрямована на формування психологічної культури особистості. психологія допомагає виявити своє мислення, інтелект, пізнати суть життя, його цінність. Демонструючи шляхи вдосконалення пам’яті, уваги, мислення, психологія сприяє розвитку особистості та розвитку спілкування, підказує шляхи подолання індивідуальних психічних розладів. У даному конспекті розглянуті основні характеристики психології як науки, історичне становлення предмета психології, основні напрямки психології, галузі психоло-гічних знань, методи психології, психологічний аналіз діяльності, розвиток психіки в філогенезі, самосвідомість як найвищий рівень розвитку психіки людини. Мета даного курсу  "ПСИХОЛОГЯ"– надати допомогу студентам у придбанні фундаментальних психологічних знань і умінь з загальних питань психології, основних етапів розвитку психологічної науки та становлення предмету психології, методологічних основ психології, методів дослідження в психології. 

Сертифікат ДКР:

немає

Оценка курса: 5.0(1)

The purpose is to form the psychological management culture of the leader, which allows organizational and managerial activity to be realized in the professional area effectively.

The subject of the study is to make applicants study psychological problems and phenomena taking place in management, consider psychological reasons influencing on the decrease of the leader’s activity effectiveness.

The main tasks of the academic discipline are:

to provide the applicants with theoretical principles of management psychology, with peculiarities and rules of psychology of individual management style and management of behavior of subordinates, elements of psychology of management communication and influence etc.


Сертифікат ДКР:

немає

Навчальна дисципліна спрямована на формування психологічної культури особистості. психологія допомагає виявити своє мислення, інтелект, пізнати суть життя, його цінність. Демонструючи шляхи вдосконалення пам’яті, уваги, мислення, психологія сприяє розвитку особистості та розвитку спілкування, підказує шляхи подолання індивідуальних психічних розладів. У даному конспекті розглянуті основні характеристики психології як науки, історичне становлення предмета психології, основні напрямки психології, галузі психоло-гічних знань, методи психології, психологічний аналіз діяльності, розвиток психіки в філогенезі, самосвідомість як найвищий рівень розвитку психіки людини. Мета даного курсу  "ПСИХОЛОГЯ"– надати допомогу студентам у придбанні фундаментальних психологічних знань і умінь з загальних питань психології, основних етапів розвитку психологічної науки та становлення предмету психології, методологічних основ психології, методів дослідження в психології. 

Сертифікат ДКР:

немає

Оценка курса: 5.0(2)

Для студентів ТПТ, ТП, 1 курс

Сертифікат ДКР:

немає

Спеціальність: 015.20 Професійна освіта (Транспорт); 015.13 Професійна освіта (Метрологія, стандартизація та сертифікація)

Кафедра: філософії і педагогіки професійної підготовки

Лектор: доцент кафедри Чепурна Вікторія Олександрівна

Контактний тел.: 0999161792

E-mail: chepurna102@gmail.com

Семестр: 1

Форма навчання: денна

Обсяг курсу: 5 кредитів ЄКТС (150 годин), у тому числі лекції – 16 год., практичні заняття – 16 год., самостійна робота студента – 88 год, підготовка до складання екзамену – 30 год.

Результати навчання: знати: вимоги до організації навчально-виховного процесу відповідно до сучасних тенденцій розвитку освіти у державі; сутність педагогічних технологій – поняття, класифікації, концептуальні ідеї, цільові орієнтації, особливості змісту; систему знань і уявлень про закони, принципи й методи навчання у ЗВО; основні технології навчання у вищій школі та особливості їх використання; сучасні наукові підходи щодо використання технологій навчання у ЗВО; сутність та завдання технологічного підходу у активізації навчання у вищій школі;

уміти: аналізувати наукові засади використання технологій навчання у вищій школі; проводити класифікацію інноваційних педагогічних технологій; продуктивно та самостійно визначати форми, методи, засоби, що відповідають конкретним педагогічним технологіям; визначати сутність технологічного підходу до підготовки майбутніх фахівців; встановлювати доцільність використання технологій навчання у процесі викладання спеціальних дисциплін; удосконалювати навички організації навчального процесу із застосуванням педагогічних технологій; застосовувати педагогічні технології у професійній діяльності; творчо підходити до розв’язання педагогічних ситуацій.


Сертифікат ДКР:

немає