Ви не маєте прав для перегляду обговорень у цьому форумі
Структура за темами
Маркетинг
Курс "Маркетинг" буде цікавим для здобувачів вищої освіти бакалаврського рівня денної і заочної форм навчання спеціальностей 051, 071, 073, 076, що мають науковий та практичний інтерес до теоретичних і прикладних аспектів застосування основних положень маркетингу та його інструментів, вивчення питання розробки формування стратегій в рамках товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики.
Мета викладання дисципліни полягає у формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО КУРС
МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ КУРСУ
ІНФОРМАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ КУРСУ
НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ КУРСУ ЗА ТЕМАМИ
ТЕМА 1. Сутність маркетингу та його сучасні концепції
ТЕМА 2. Класифікація та характеристики маркетингу
ТЕМА 3. Маркетингові дослідження
ТЕМА 4. Маркетингова товарна політика
ТЕМА 5. Конкурентоспроможність як категорія маркетингу
ТЕМА 6. Маркетингова цінова політика
ТЕМА 7. Маркетингова політика продажів
ТЕМА 8. Маркетингові комунікації
ТЕМА 9. Організація маркетингу
ТЕМА 10. Планування і контроль маркетингу
Тема 11. Digital маркетинг
ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ