Теми тижня

  • ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ

    маркетинг
    Мета курсу: навчити майбутніх менеджерів здійснювати базові функції маркетингу і розуміти, як ефективно впливати на ринок, використовувати основні елементи маркетингу в практичній діяльності, надати навички проведення маркетингових досліджень, розробки маркетингових стратегій та програм маркетингу, а також підготовки та формулювання маркетингових розділів бізнес планів.
    Укладач курсу: д.е.н., доцент Федотова І.В.

    Шановні студенти! На початку заняття прохання зафіксувати свою присутність на вкладинці "Відвідування"
  • 1 September - 7 September

    ЗАНЯТТЯ 1. СУТНІСТЬ ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ МАРКЕТИНГУ ТА РОЗВИТОК ЙОГО КОНЦЕПЦІЇ

    Мета: проаналізувати історичні передумови виникнення та етапи розвитку маркетингу, розглянути основні категорії маркетингу та концепції діяльності підприємства на ринку.

    План роботи студента:

    1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
    2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
    3. Ознайомитись з вимогами та прикладом створення маркетингового плану.
    4. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
    5. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
    6. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
    7. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
    8. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
    9. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".
  • 8 September - 14 September

    ЗАНЯТТЯ 2. СУТНІСТЬ ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ МАРКЕТИНГУ ТА РОЗВИТОК ЙОГО КОНЦЕПЦІЇ (продовження)

    Мета: визначити цілі і функції маркетингу, розглянути основні види маркетингу та напрямки захисту прав споживачів.

    План роботи студента:

    1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
    2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
    3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
    4. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
    5. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
    6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
    7. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
    8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".
  • 15 September - 21 September

    ЗАНЯТТЯ 3. МАРКЕТИНГ ЯК ВІДКРИТА МОБІЛЬНА СИСТЕМА

    Мета: ознайомитись з системним підходом до організації маркетингу підприємства, розглянути сукупність елементів системи маркетингу, внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства.

    План роботи студента:

    1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
    2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
    3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
    4. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
    5. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
    6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
    7. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
    8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".
  • 22 September - 28 September

    ЗАНЯТТЯ 4. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ НА ОСНОВІ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

    Мета: ознайомитися з класифікацією маркетингової інформації, розглянути структуру маркетингової інформаційної системи, визначити сутність та етапи процесу маркетингових досліджень.

    План роботи студента:

    1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
    2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
    3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
    4. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
    5. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
    6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
    7. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
    8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".
  • 29 September - 5 October

    ЗАНЯТТЯ 5. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ НА ОСНОВІ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ (продовження)

    Мета: визначити види та методи маркетингових досліджень, основні інструменти їх проведення, розглянути методи оцінки і дослідження кон'юнктури ринку.

    План роботи студента:

    1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
    2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
    3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
    4. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
    5. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
    6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
    7. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
    8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".
  • 6 October - 12 October

    ЗАНЯТТЯ 6. ВИВЧЕННЯ ПОТРЕБ, ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ І ВИБІР ЦІЛЬОВИХ СЕГМЕНТІВ

    Мета: визначити основні види потреб суб'єктів ринку, ознайомитись з факторами, що впливають на поведінку покупців, та процес прийняття рішення щодо купівлі товарів на споживчому ринку.

    План роботи студента:

    1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
    2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
    3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
    4. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
    5. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
    6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
    7. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
    8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".
  • 13 October - 19 October

    ЗАНЯТТЯ 7. ВИВЧЕННЯ ПОТРЕБ, ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ І ВИБІР ЦІЛЬОВИХ СЕГМЕНТІВ (продовження)

    Мета: ознайомитись з факторами, що впливають на поведінку покупців, та процес прийняття рішення щодо купівлі товарів на ринку товарів виробничого призначення, розглянути принципи сегментації покупців та стратегії охоплення ринку.

    План роботи студента:

    1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
    2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
    3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
    4. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
    5. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
    6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
    7. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
    8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".
  • 20 October - 26 October

    ЗАНЯТТЯ 8. ТОВАР У КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ

    Мета: визначити сутність, цілі та завдання товарної політики підприємства, розглянути класифікацію товарів, поняття номенклатури товарів та товарного асортименту, ознайомитися з характеристикою етапів життєвого циклу товару.

    План роботи студента:

    1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
    2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
    3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
    4. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
    5. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
    6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
    7. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
    8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".
  • 27 October - 2 November

    ЗАНЯТТЯ 9. ТОВАР У КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ (продовження)

    Мета: ознайомитись з поняттям та елементами торговельної марки, бренду, визначити види та функції упакування, розглянути поняття якості та конкурентоспроможності товару.

    План роботи студента:

    1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
    2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
    3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
    4. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
    5. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
    6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
    7. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
    8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".
    9. Пройти результуючий тест "Модульний контроль №1" за результатами вивчення теоретичного матеріалу протягом попередніх 9 тижнів (до 50 балів).
  • Поточний контроль (контрольна робота 1)

    • 10 November - 16 November

      ЗАНЯТТЯ 10. ЦІНА У КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ

      Мета: визначити сутність та завдання цінової політики в системі маркетингу підприємства, ознайомитися з видами цін та факторами їх встановлення.

      План роботи студента:

      1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
      2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
      3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
      4. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
      5. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
      6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
      7. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
      8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".
    • 17 November - 23 November

      ЗАНЯТТЯ 11. ЦІНА У КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ (продовження)

      Мета: розглянути визначальні фактори, що впливають на формування цінової політики підприємства та особливості встановлення цін на ринках різних типів, ознайомитися з видами цінових стратегій, методами ціноутворення.

      План роботи студента:

      1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
      2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
      3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
      4. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
      5. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
      6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
      7. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
      8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".
    • 24 November - 30 November

      ЗАНЯТТЯ 12. РОЗПОВСЮДЖЕННЯ У КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ

      Мета: визначити сутність та функції маркетингової політики розповсюдження, типи та рівні каналів розподілу, ознайомитись з суб'єктами каналів розподілу

      План роботи студента:

      1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
      2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
      3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
      4. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
      5. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
      6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
      7. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
      8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".
    • 1 December - 7 December

      ЗАНЯТТЯ 13. РОЗПОВСЮДЖЕННЯ У КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ (продовження)

      Мета: визначити форми організації оптової та роздрібної діяльності, ознайомитися з основними типами посередників в оптовій та роздрібній торгівлі

      План роботи студента:

      1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
      2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
      3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
      4. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
      5. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
      6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
      7. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
      8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".
    • 8 December - 14 December

      ЗАНЯТТЯ 14. КОМУНІКАЦІЇ У КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ

      Мета: визначити функції та структуру комунікаційної політики, ознайомитися з видами стимулювання збуту клієнтів, співробітників та посередників

      План роботи студента:

      1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
      2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
      3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
      4. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
      5. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
      6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
      7. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
      8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".
    • 15 December - 21 December

      ЗАНЯТТЯ 15. КОМУНІКАЦІЇ У КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ (продовження)

      Мета: розглянути класифікацію реклами, засоби реклами та принципи їхнього вибору, ознайомитися з основними етапами планування рекламної кампанії, визначити структуру фірмового стилю та принципи формування рекламного звернення

      План роботи студента:

      1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
      2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
      3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
      4. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
      5. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
      6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
      7. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
      8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".
    • 22 December - 28 December

      ЗАНЯТТЯ 16. КОМУНІКАЦІЇ У КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ (продовження)

      Мета: ознайомитися з етапами встановлення та підтримки зв'язків з громадскістю, визначити недоліки та переваги персонального збуту, розглянути методи формування комунікаційного бюджету

      План роботи студента:

      1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
      2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
      3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
      4. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
      5. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
      6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
      7. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
      8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".
    • 29 December - 4 January

      ЗАНЯТТЯ 17. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

      Мета: ознайомитися з алгоритмом формування та основними моделями маркетингових організаційних структур підприємства, розглянути типи маркетингового контролю

      План роботи студента:

      1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
      2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
      3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
      4. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
      5. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
      6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
      7. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
      8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".
    • 5 January - 11 January

      ЗАНЯТТЯ 18. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ (продовження)

      Мета: розглянути завдання та принципи стратегічного маркетингового планування, визначити структуру процесу маркетингового планування

      План роботи студента:

      1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
      2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
      3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
      4. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
      5. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
      6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
      7. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
      8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".
      9. Пройти результуючий тест "Модульний контроль №2" за результатами вивчення теоретичного матеріалу протягом попередніх 9 тижнів (до 50 балів).
      10. Прийняти участь в форумі "Відгук про курс та рекомендації", відповівши на запитання анкети.
    • Поточний контроль (контрольна робота 2)