Структура за темами
Управління міжорганізаційними взаємовідносинами (аспіранти)
Програма навчальної дисципліни “ Управління міжорганізаційними взаємовідносинами на автомобільному транспорті” складена відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики та навчального плану підготовки доктора філософії за спеціальністю 073 «Менеджмент». Метою вивчення навчальної дисципліни є: розвиток в аспірантів дослідницьких навиків в області менеджменту та маркетингу взаємовідносин, а також отримання теоретичних знань в області сучасних тенденцій розвитку міжорганізаційних відносин, придбання навичок і умінь вирішення практичних ситуацій, пов'язаних з аналізом конкурентного середовища на ринках, визначенням суб'єктів, що займають домінуюче становище, формування системи взаємовідносин АТП з його основними партнерами, враховуючи задоволення потреб партнерів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.
Укладач курсу: д.е.н., проф. Федотова І.В.
Шановні аспіранти! На початку заняття прохання зафіксувати свою присутність на вкладинці "Відвідування"
Тема 1. Інтеграційні процеси в сучасній економіці
1. Інтеграційні об'єднання як суб'єкт світового господарства.
2. Становлення інтегрованих структур у світовій економіці.
3. Фактори, що спонукають підприємства до інтеграції.
4. Сучасні форми інтеграції підприємств.
Тема 2. Теоретичні та методологічні основи управління партнерськими відносинами
1. Сутність та види міжорганізіційних відносин та види партнерів в рамках системи взаємовідносин автотранспортного підприємства.
2. Система загального управління взаємодією підприємства з основними партнерами.
3. Системний підхід до управління партнерськими взаємовідносинами АТП.
Тема 3. Розвиток міжорганізаційної мережевої взаємодії
1. Сутність та підходи до вивчення бізнес-мереж.
2. Міжорганізаційна мережа як механізм координації взаємовідносин підприємств.Тема 4. Форми міжорганізаційної кооперації підприємств
1. Моделі та форми міжорганізаційної кооперації підприємств.
2. Моделювання структури взаємодії мережі підприємств на основі самоорганізації.Тема 5. Визначення рівня міжорганізаційних взаємовідносин
1. Підходи до оцінки рівня взаємовідносин та вибору партнерів підприємства.
2. Методика оцінки рівня міжорганізаційних взаємовідносин АТП з індивідуальними партнерами.
3. Узагальнені методики оцінки міжорганізаційних взаємовідносин АТП з партнерами в мережіТема 6. Формування лояльності партнерів до підприємства
1. Системний підхід до формування лояльності партнерів підприємства.
2. Типи лояльності бізнес-партнерів підприємства.
3. Етапи формування програми лояльності партнерів.
Тема 7. Роль інформаційно-комунікаційних технологій в розвитку мережевих структур
1. Сутність, значення та закономірності розвитку інформаційно-комунікаційних технологій у сучасній економіці.
2. Міжорганізаційні інформаційні системи: визначення, класифікація, особливості.
Тема 8. Основні стратегії управління взаєминами партнерів в мережевих структурах
1. Процес стратегічного управління міжорганізаційними взаємовідносинами.
2. Стратегічні підходи до формування та розвитку взаємовідносин підприємства з партнерами.
3. Формування портфелю стратегій управління взаємовідносинами підприємства з ринковими партнерами.
Підсумковий контроль