Ви не маєте прав для перегляду обговорень у цьому форумі
Теми тижня
Загальне
ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ
ТЕМА 1. Сучасні тенденції розвитку вищої освіти в Україні та країнах Євросоюзу
«Scientia potentia est»
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ "Історія розвитку вищої школи у Європі та світі. Етапи розвитку системи вищої освіти в Україні
Мета: сформувати знання про сучасний стан розвитку вищої освіти в Україні та у країнах Європи та США
ТЕМА 2. Аналіз професійної діяльності науково-педагогічних працівників та проблеми їхньої педагогічної майстерності
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ "Дослідження вимог до особистості педагогічного та науково-педагогічного працівника; характер професійної діяльності викладача та компоненти педагогічної майстерності"
Особистість учителя – наріжний камінь виховання.
Учитель творить Людину. Ці мудрі й ваговиті слова можна сказати тільки про матір і батька.В.О.СУХОМЛИНСЬКИЙ
ТЕМА 3. Організація навчально-виховного процесу у вищій школі
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ "Організаційні форми навчання у ЗВО, структура лекційного заняття та практичні види занять у вищій школі (семінарські заняття, практичні заняття, лабораторні роботи, практики)"
До хорошого уроку учитель готується все життя.
В.О.СУХОМЛИНСЬКИЙ
ТЕМА 4. Організація професійної діяльності науково-педагогічного працівника
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ "Права та обов’язки педагогічних та науково-педагогічних працівників "
Посередній учитель розповідає,
Хороший учитель пояснює,
Кращий учитель демонструє,
Великий учитель надихаєТЕМА 5. Діагностика якості підготовки майбутніх фахівців у вищій школі
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ "Методика визначення рейтингу студентів за результатами їх освітньої діяльності"
Скільки б ти не жив, усе життя слід навчатися.
СенекаТЕМА 6. Проєктування змісту навчальних занять (педагогічне проектування) Сучасні технології навчання у вищій школі
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ "Традиційні та інноваційні технології навчання: основні ознаки та особливості"
Я помітив, що тільки дурні люди хочуть, щоб всі були однакові. Хто розумний, той радий, що на світі є день і ніч, літо і зима, молоді і старі, що є і метелики і птиці, і різного кольору квіти і очі і що є і дівчатка, і хлопчики.
Януш Корчак
ТЕМА 7. Сутність психології вищої школи як галузі наукової
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ "Типологія особистості студента та викладача. Основні наукові підходи до визначення структури особистості та психологічна структура особистості"Шукайте цензора в собі.
Він там живе, дрімучий, без гоління.
Він там сидить, як чортик у трубі,
і тихо вилучає вам сумління.
Зсередини, потроху, не за раз.
Все познімає, де яка іконка.
І непомітно вийме вас - із вас.
Залишиться одна лиш оболонка.
Ліна КостенкоТЕМА 8. Психологія особистості та психологічні проблеми навчання та виховання у вищій школі. Психодіагностика у вищій школі
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ "Типологічні особливості студентів, що виявляються у навчально-професійній діяльності та поведінці. Типологічні особливості викладача вищої школи"
Кожна людина – відбиття свого внутрішнього світу. Як людина мислить, такою вона і є (у житті)
Марк Тулій ЦИЦЕРОН