Weekly outline
ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ (для студентів груп 23-ОМ-1, 23-ОМ-2)
Мета курсу:
формування системи знань щодо предмета та суті маркетингової діяльності, її методологічних основ, місця в діяльності підприємств; базових навичок маркетингової діяльності на підприємствах різних форм власності
Тема 1. Сутність маркетину та його сучасна концепція
Тема 2. Система і характеристика сучасного маркетингу
Тема 3. Маркетингова інформаційна система.
Тема 4. Товарна політика в системі маркетингу.
Тема 5. Цінова політика в комплексі маркетингу.
Тема 6. Маркетингова політика комунікацій.
Тема 7. Маркетингова політика розподілу.
Тема 8. Планування, організація і контроль маркетингової діяльності.