Опції зарахування

Курс "Стратегія підприємства" буде цікавим для здобувачів вищої освіти першого (магістерського) рівня денної і заочної форм навчання, що мають науковий та практичний інтерес до теоретичних і прикладних аспектів побудови і реалізації стратегії підприємств різних організаційно-правових форм і масштабів господарювання, а також питань застосування сучасних методів і інструментів стратегічного аналізу. В структурі компонентів освітньої програми (ОП) підготовки бакалаврів зі спеціальності 051 «Економіка» та 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" дисципліна «Стратегія підприємства» належить до циклу обов’язкових компонент. 

Метою вивчення навчальної дисципліни є формування компетенцій щодо стратегічного планування, реалізації та аналізу стратегій сучасних суб’єктів господарювання.

Ключові теми курсу: "Місія і цілі підприємства", "Оцінювання зовнішнього середовища підприємства", "Аналіз стратегічного потенціалу підприємства", "Корпоративна стратегія підприємства", "Стратегії бізнесу" та ін.

Тривалість курсу: 120 годин (4 кредити ECTS).

Форма підсумкового контролю: екзамен.

Розробник та викладач курсу: к.е.н., доцент, доцент кафедри економіки і підприємництва Деділова Тетяна Вікторівна (стаж педагогічної роботи - 19 років). 

Викладач курсу: асистент кафедри економіки і підприємництва Токар Інна Іванівна (стаж педагогічної роботи - 18 років).


Сертифікат ДКР:

немає

Самореєстрація (Студент)
Доступ для гостя