Topic outline

  • Управління міжорганізаційними взаємовідносинами (аспіранти)

    Програма навчальної дисципліни Управління міжорганізаційними взаємовідносинами на автомобільному транспорті” складена відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики та навчального плану підготовки доктора філософії за спеціальністю 073 «Менеджмент». Метою вивчення навчальної дисципліни є: розвиток в аспірантів дослідницьких навиків в області менеджменту та маркетингу взаємовідносин, а також отримання теоретичних знань в області сучасних тенденцій розвитку міжорганізаційних відносин, придбання навичок і умінь вирішення практичних ситуацій, пов'язаних з аналізом конкурентного середовища на ринках, визначенням суб'єктів, що займають домінуюче становище, формування системи взаємовідносин АТП з його основними партнерами, враховуючи задоволення потреб партнерів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.

    Укладач курсу: д.е.н., проф. Федотова І.В.


    Шановні аспіранти! На початку заняття прохання зафіксувати свою присутність на вкладинці "Відвідування"

  • Тема 1. Інтеграційні процеси в сучасній економіці

    1. Інтеграційні об'єднання як суб'єкт світового господарства.

    2. Становлення інтегрованих структур у світовій економіці.

    3. Фактори, що спонукають підприємства до інтеграції.

    4. Сучасні форми інтеграції підприємств.


  • Тема 2. Теоретичні та методологічні основи управління партнерськими відносинами

    1. Сутність та види міжорганізіційних відносин та види партнерів в рамках системи взаємовідносин автотранспортного підприємства.

    2. Система загального управління взаємодією підприємства з основними партнерами.

    3. Системний підхід до управління партнерськими взаємовідносинами АТП.



  • Тема 3. Розвиток міжорганізаційної мережевої взаємодії

    1. Сутність та підходи до вивчення бізнес-мереж.

    2. Міжорганізаційна мережа як механізм координації взаємовідносин підприємств.

  • Тема 4. Форми міжорганізаційної кооперації підприємств

    1. Моделі та форми міжорганізаційної кооперації підприємств.

    2. Моделювання структури взаємодії мережі підприємств на основі самоорганізації.

  • Тема 5. Визначення рівня міжорганізаційних взаємовідносин

    1. Підходи до оцінки рівня взаємовідносин та вибору партнерів підприємства.

    2. Методика оцінки рівня міжорганізаційних взаємовідносин АТП з індивідуальними партнерами.

    3. Узагальнені методики оцінки міжорганізаційних взаємовідносин АТП з партнерами в мережі

  • Тема 6. Формування лояльності партнерів до підприємства

    1. Системний підхід до формування лояльності партнерів підприємства.

    2. Типи лояльності бізнес-партнерів підприємства.

    3.     Етапи формування програми лояльності партнерів.


  • Тема 7. Роль інформаційно-комунікаційних технологій в розвитку мережевих структур

    1.   Сутність, значення та закономірності розвитку інформаційно-комунікаційних технологій у сучасній економіці.

    2.   Міжорганізаційні інформаційні системи: визначення, класифікація, особливості.


  • Тема 8. Основні стратегії управління взаєминами партнерів в мережевих структурах

    1. Процес стратегічного управління міжорганізаційними взаємовідносинами.

    2. Стратегічні підходи до формування та розвитку взаємовідносин підприємства з партнерами.

    3. Формування портфелю стратегій управління взаємовідносинами підприємства з ринковими партнерами.