Курс "Стратегія підприємства" буде цікавим для здобувачів вищої освіти першого (магістерського) рівня денної і заочної форм навчання, що мають науковий та практичний інтерес до теоретичних і прикладних аспектів побудови і реалізації стратегії підприємств різних організаційно-правових форм і масштабів господарювання, а також питань застосування сучасних методів і інструментів стратегічного аналізу. В структурі компонентів освітньої програми (ОП) підготовки бакалаврів зі спеціальності 051 «Економіка» та 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" дисципліна «Стратегія підприємства» належить до циклу обов’язкових компонент.
Метою вивчення навчальної дисципліни є формування компетенцій щодо стратегічного планування, реалізації та аналізу стратегій сучасних суб’єктів господарювання.
Ключові теми курсу: "Місія і цілі підприємства", "Оцінювання зовнішнього середовища підприємства", "Аналіз стратегічного потенціалу підприємства", "Корпоративна стратегія підприємства", "Стратегії бізнесу" та ін.
Тривалість курсу: 120 годин (4 кредити ECTS).
Форма підсумкового контролю: екзамен.
Розробник та викладач курсу: к.е.н., доцент, доцент кафедри економіки і підприємництва Деділова Тетяна Вікторівна (стаж педагогічної роботи - 19 років).
Викладач курсу: асистент кафедри економіки і підприємництва Токар Інна Іванівна (стаж педагогічної роботи - 18 років).
- Викладач: Деділова Тетяна
немає