Weekly outline

  • 26 February - 4 March

    "Наука ніколи не була і не буде закінченою книгою.

    Кожен важливий успіх задає нові питання.

    Будь-який розвиток виявляє з часом усе нові й глибші труднощі"

    Альберт Ейнштейн

    Заняття 1. Наука як система знань. Сутність та методи наукових досліджень. 

    Мета: 

    • визначити мету та інші особливості курсу, представити себе у курсі;
    • описати об'єкт та предмет науки, методи та засоби наукового дослідження;
    • скласти систему наукових ступенів в Україні та інших країнах;
    • охарактеризувати види  наукових досліджень;
    • упорядкувти вимоги до реферативного повідомлення з галузі "Професійна освіта" через розкриття змісту даної наукової діяльності та дібрати тематику власного реферативного повідомлення.

  • 5 March - 11 March

      "Читання дає нам тільки матеріал для роздумів,

    а засвоюємо ми прочитане тільки під час його обдумування"

    Джон Локк

    Заняття 2. Структура наукового дослідження. 

    Мета:

    • виділити етапи наукового дослідження; 
    • розкрити зміст кожного з етапів наукового дослідження;
    • розробити схематичне представлення етапів та їх змісту, використовуючи онлайн ресурси для інфографіки;
    • зробити огляд учнівських досліджень для Малої Академії Наук (МАН) з інформатики та сформувати тематику такого проекту;
    • прорецензувати наукове дослідження  (автореферат кандидатської дисертації) з обраної спеціальності чи суміжних галузей знань.
  • 12 March - 18 March

    «Найбільшого успіху досягає той, хто

    володіє кращою інформацією» 

    Б. Дізраелі

    Заняття 3. Організація роботи з науковою інформацією.

    Мета:

    • виділити принципи пошуку інформації та стисло розкрити їх зміст;
    • класифікувати методи пошуку джерел інформації, визначити основні пошукові системи;
    • скласти список джерел до різних видів власних досліджень;
    • згрупувати відомості про плагіат та сформулювати висновки про його використання;
    • дібрати список найбільш аторитетних міжнародних наукометричних баз даних та описати особливості їх використання;
    • обгрунтувати значимість поняття "індекс цитування", пояснити "індекс Хірша", "Імпакт-фактор".

     

  • 19 March - 25 March

    Заняття 4. Бібліографічний апарат наукових досліджень.

    Мета:

    • розкрити зміст поняття "список використаної літератури", назвати основні об'єкти бібліографічного опису з галузі "Педагогічна освіта";
    • здійснити аналіз правил бібліографічного опису окремих видів документів;
    • перерахувати основні правила наведення цитат і бібліографічних посилань;
    • описати  використання у науковій роботі  тез доповіді та обгрунтувати структуру тез; 
    • підготувати тези наукової доповіді на студентську науково-практичну конференцію з обраної спеціальності чи суміжних галузей знань.

     

  • 26 March - 1 April

    Всередині нас криються потенційні творчі можливості,

    й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал
    М. Л. Кінг

    Заняття 5. Якості творчої особистості. Студентська науково-дослідна діяльність.

    Мета: 

    • описати наукове дослідження як вид творчої діяльності;
    • скласти список основних якостей, що відповідають статусу науковця та розкрити їх зміст;
    • класифікувати форми організації науково-дослідної роботи студентів у ЗВО;
    • структурувати наукові дослідження студентів: курсовий проект, магістерська робота, дипломне дослідження; 
    • описати вимоги до оформлення наукових праць (курсова, магістерська, дипломна роботи) студентів.