Weekly outline
General
17 May - 23 May
Заняття 1. Дуальне навчання. Компетентнісний підхід
Мета: Визначення інтересів університету та підприємства. Порівняння освітнього та професійного стандартів
24 May - 30 May
Заняття 2. Розробка рамки компетентностей.
Мета: структурування компетентностей та результатів навчання стандартів; визначити тестові завдання 3-6 рівнів таксономії Блума для вхідного контролю.
31 May - 6 June
Заняття 3. Планування навчального процесу. Методи дуального навчання
Мета: Формування навчального плану. Розробка мікроуроків. Вибір методів навчання
7 June - 13 June
Заняття 4. Нормативні документи дуального навчання
Мета: Розробити план контролю навчального процесу, методичні рекомендації з дуального навчання для студента та викладача, опитувальники
14 June - 20 June
Заняття 5. Мікрокваліфікації. Навчання на робочому місці (наставництво)
Мета: Створення мікроуроків, мікрокваліфікації та плану роботи наставника
21 June - 27 June