Weekly outline

  • General

                                    

  • Тема 1. Голосні. Приголосні. Склад, наголос


    • Голосні А, Е, О, У.
    • Приголосні М, Т, П, Ц, Х, К, Д, С, З, Н, Ф, Б.
    • Літера В, звуки [в], [ў].
    • Склад, наголос.
    • Побудова запитань і відповідей: Хто це? — Це … . Це … ? — Так, це … . Де … ? … тут. Складне речення зі сполучником а: Це мама, а це тато.

    Кроки

    Крок 1. Почніть роботу з ознайомлення з аудіопрезентацією до теми 1.

    Крок 2. Познайомтеся з лексикою теми 1 (Словник).

    Крок 3. Перевірте, як ви запам'ятали нову лексику (Перевірка лексики).

    Крок 4. Виконайте тренувальні вправи (слайди 9, 17-21).

    Крок 5. Перейдіть до роботи з текстом (слайд 16), прослухайте текст та подивіться незнайомі слова у словнику, потім прочитайте текст самостійно.

    Крок 6. Подивіться відео (Вчимося з посмішкою).

    Крок 7. Виконайте завдання для самостійної роботи.

    Крок 8. Виконайте тест.

    Steps

    Step 1. Start by checking out the Audio Presentation of topic 1.

    Step 2. Check out the vocabulary of topic 1 (Dictionary).

    Step 3. Check how you memorized the new vocabulary (Vocabulary check).

    Step 4. Do training exercises (slides 9, 17-21).

    Step 5. Work with the text (slide 16), listen to the text and look up unfamiliar words in the dictionary, then read the text yourself.

    Step 6. Watch the video (Learn with a smile).

    Step 7. Complete the exercises for self-study.

    Step 8. Complete the test.

    • Тема 2. Голосні. Приголосні. Поняття роду, однини і множини іменників.



      • Голосні І, И. 
      • Вимова голосного Е у ненаголошеній позиції.
      • Пом’якшення приголосних перед і.
      • Вимова приголосних [мʹ], [тʹ], [цʹ], [хʹ], [кʹ], [дʹ], [нʹ], [сʹ], [вʹ], [фʹ], [пʹ], [бʹ]. 
      • Приголосні Р, Г.
      • Сполучник і. 
      • Займенники він, вона, воно.
      • Поняття роду іменників.
      • Поняття однини і множини іменників. 
      • Заперечні відповіді: Це …? — Ні, це не …, а … .

      Кроки

      Крок 1. Почніть роботу з ознайомлення з аудіопрезентацією до теми 2.

      Крок 2. Познайомтеся з лексикою теми 2 (Словник).

      Крок 3. Перевірте, як ви запам'ятали нову лексику (Перевірка лексики).

      Крок 4. Виконайте тренувальні вправи (слайди 4, 7, 9, 21, 22). За необхідності звертайтеся до граматичних таблиць (слайди 6, 18).

      Крок 5. Перейдіть до роботи з текстом (слайди 14, 16, 19), прослухайте текст та подивіться незнайомі слова у словнику, потім прочитайте текст самостійно.

      Крок 6. Подивіться відео (Вчимося з посмішкою).

      Крок 7. Виконайте завдання для самостійної роботи.

      Крок 8. Виконайте тест.

      Steps

      Step 1. Start by checking out the Audio Presentation of topic 2.

      Step 2. Check out the vocabulary of topic 2 (Dictionary).

      Step 3. Check how you memorized the new vocabulary (Vocabulary check).

      Step 4. Do training exercises (slides 4, 7, 9, 21, 22). If necessary, refer to the grammar tables (slides 6, 18).

      Step 5. Work with the text (slides 14, 16, 19), listen to the text and look up unfamiliar words in the dictionary, then read the text yourself.

      Step 6. Watch the video (Learn with a smile).

      Step 7. Complete the exercises for self-study.

      Step 8. Complete the test.


      • Тема 3. Приголосні. Йотовані літери. Прислівники місця. Особові займенники. Присвійні займенники.



        • Приголосні Л, Ч, Ш, Ж, Щ, їх вимова.
        • Поняття літера → звук → слово → фраза → текст.
        • Прислівники місця ліворуч, праворуч, поруч. 
        • Сполучник чи. 
        • Побудова запитань і відповідей: Що це? — Це … .
        • Істоти і неістоти.
        • Літера Й, звуки [й], [ǐ].
        • Сполучник і (й).
        • Йотовані літери Я, Є, Ю, Ї на початку слова, після голосного.
        • Особові займенники я, ти, ми, ви, він, вона́, воно́, вони́.
        • Побудова запитань і відповідей: Як вас (тебе, його, її, їх) звати? — Мене (його, її, їх) звати … .
        • Присвійні займенники мій, твій, моя, твоя, моє, твоє, мої, твої.

        Кроки

        Крок 1. Почніть роботу з ознайомлення з аудіопрезентацією до теми 3.

        Крок 2. Познайомтеся з лексикою теми 3 (Словник).

        Крок 3. Перевірте, як ви запам'ятали нову лексику (Перевірка лексики).

        Крок 4. Виконайте тренувальні вправи (слайди 4, 6, 10, 13, 19-22, 25, 28, 33, 36). За необхідності звертайтеся до граматичних таблиць (слайди 17, 18, 35).

        Крок 5. Перейдіть до роботи з текстами (слайди 5, 8, 9,12, 31), прослухайте текст та подивіться незнайомі слова у словнику, потім прочитайте текст самостійно.

        Крок 6. Подивіться відео (Вчимося з посмішкою).

        Крок 7. Виконайте завдання для самостійної роботи.

        Крок 8. Виконайте тест.


        • Тема 4. Тверді та м’які приголосні звуки. Присвійні займенники. Однина та множина іменників.



          • Тверді та м’які приголосні звуки.
          • Пом’якшення приголосних перед Я, Ю, Є. 
          • Присвійні займенники.
          • Побудова запитань і відповідей: Чий це стіл? — Це мій (твій, ваш, наш, його, її, їхній) стіл.
          • М’який знак ь.
          • Синонімічні конструкції: Мене звати … . = Мене звуть … .
          • Дієслова стояти, лежати, висіти, сидіти у 3-й особі однини та множини.
          • Родова приналежність слів, що закінчуються на -ь. 
          • Однина та множина іменників.
          • Прислівники на позначення місця.

          Кроки

          Крок 1. Почніть роботу з ознайомлення з аудіопрезентацією до теми 4.

          Крок 2. Познайомтеся з лексикою теми 4 (Словник).

          Крок 3. Перевірте, як ви запам'ятали нову лексику (Перевірка лексики).

          Крок 4. Виконайте тренувальні вправи (слайди 6, 9, 11, 12, 19, 24, 25). За необхідності звертайтеся до граматичних таблиць (слайди 7, 21).

          Крок 5. Перейдіть до роботи з текстами (слайди 10, 17, 20 ), прослухайте текст та подивіться незнайомі слова у словнику, потім прочитайте текст самостійно.

          Крок 6. Подивіться відео (Вчимося з посмішкою).

          Крок 7. Виконайте завдання для самостійної роботи.

          Крок 8. Виконайте тест.


          • Тема 5. Поняття про прикметник. Кількісні числівники. Рід, число іменників (систематизація).



            • Подовження приголосних.
            • Звуки [нʹ:], [тʹ:] (питання, життя).
            • Апостроф.
            • Літера Ґ.
            • Поняття про прикметник.
            • Запитання Який? Яка? Яке? Які? 
            • Тверда і м’яка групи прикметників.
            • Кількісні числівники 0-20.
            • Рід, число іменників (систематизація).

            Кроки

            Крок 1. Почніть роботу з ознайомлення з аудіопрезентацією до теми 5.

            Крок 2. Познайомтеся з лексикою теми 5 (Словник).

            Крок 3. Перевірте, як ви запам'ятали нову лексику (Перевірка лексики).

            Крок 4. Виконайте тренувальні вправи (слайди 5,6, 10,12, 13, 15, 25, 26). За необхідності звертайтеся до граматичних таблиць (слайди 9, 21-24).

            Крок 5. Перейдіть до роботи з текстами (слайди 18, 19 ), прослухайте текст та подивіться незнайомі слова у словнику, потім прочитайте текст самостійно.

            Крок 6. Подивіться відео (Вчимося з посмішкою)

            Крок 7. Виконайте завдання для самостійної роботи.

            Крок 8. Виконайте тест.


            • Тема 6. Поняття про дієслово. Прислівники способу дії.


              • Буквосполучення ьо.
              • Буквосполучення дж, дз, звуки [͡дж], [͡дз].
              • Поняття про дієслово.
              • Інфінітив, особові форми дієслова, наказовий спосіб.
              • Дієвідмінювання дієслів читати, слухати, розуміти, думати, знати.
              • Запитання Як? Прислівники способу дії.
              • Запитання до суб’єкта: Хто читає? 
              • Запитання до об’єкта: Що читає Сана? 
              • Побудова загальних запитань і відповідей на них: Студент читає? — Так, він читає. Ні, він не читає.
              • Дієслово розмовляти. 
              • Побудова речень: Я розмовляю українською (англійською, турецькою…) мовою.

              Кроки

              Крок 1. Почніть роботу з ознайомлення з аудіопрезентацією до теми 6.

              Крок 2. Познайомтеся з лексикою теми 6 (Словник).

              Крок 3. Перевірте, як ви запам'ятали нову лексику (Перевірка лексики).

              Крок 4. Виконайте тренувальні вправи (слайди 7, 8, 12, 13, 22, 23, 26). За необхідності звертайтеся до граматичних таблиць (слайди 4, 6).

              Крок 5. Перейдіть до роботи з текстами (слайди 9, 11, 17, 24, 25  ), прослухайте текст та подивіться незнайомі слова у словнику, потім прочитайте текст самостійно.

              Крок 6. Подивіться відео (Вчимося з посмішкою).

              Крок 7. Виконайте завдання для самостійної роботи.

              Крок 8. Виконайте тест.


              • Тема 7. Прислівники на позначення часу. Особливості дієвідмінювання дієслів. Перша і друга дієвідміни.



                • Питання Коли? 
                • Прислівники на позначення часу: уранці, удень, увечері, уночі.
                • Дієслово бути в минулому та майбутньому часі.
                • Дні тижня.
                • Особливості дієвідмінювання дієслів із суфіксами -ува-, -юва-.
                • Дієвідмінювання дієслів пояснювати, запитувати, відповідати, говорити, учити, робити, писати, рахувати.
                • Перша і друга дієвідміни. Запитання до предиката: Що він робить? Що робить Ахмед? 

                Кроки

                Крок 1. Почніть роботу з ознайомлення з аудіопрезентацією до теми 7.

                Крок 2. Познайомтеся з лексикою теми 7 (Словник).

                Крок 3. Перевірте, як ви запам'ятали нову лексику (Перевірка лексики).

                Крок 4. Виконайте тренувальні вправи (слайди 4, 19-21). За необхідності звертайтеся до граматичних таблиць (слайди 3, 17, 18).

                Крок 5. Перейдіть до роботи з текстами (слайди 14-16), прослухайте текст та подивіться незнайомі слова у словнику, потім прочитайте текст самостійно.

                Крок 6. Подивіться відео (Вчимося з посмішкою).

                Крок 7. Виконайте завдання для самостійної роботи.

                Крок 8. Виконайте тест.


                • Тема 8. Дієслова І і ІІ дієвідмін (систематизація). Систематизація алфавіту. Час дієслова.


                  • Дієслова І і ІІ дієвідмін (систематизація).
                  • Систематизація алфавіту.
                  • Голосні та приголосні звуки.
                  • Голосні звуки у наголошеній і ненаголошеній позиціях.
                  • Чергування о//і, е//і, е//Ø.
                  • Чергування у//в, і//й.
                  • Приголосні тверді та м’які, глухі та дзвінкі.
                  • Одзвінчення глухих приголосних перед дзвінкими.
                  • Вимова деяких буквосполучень.
                  • Складні речення зі сполучниками а, і, але, тому що, тому.
                  • Час дієслова: теперішній, минулий, майбутній.

                  Кроки

                  Крок 1. Почніть роботу з ознайомлення з аудіопрезентацією до теми 8.

                  Крок 2. Познайомтеся з лексикою теми 8 (Словник).

                  Крок 3. Перевірте, як ви запам'ятали нову лексику (Перевірка лексики).

                  Крок 4. Виконайте тренувальні вправи (слайди 5-7, 9-13, 16 ). За необхідності звертайтеся до граматичних таблиць (слайди 4).

                  Крок 5. Перейдіть до роботи з текстами (слайд 17), прослухайте текст та подивіться незнайомі слова у словнику, потім прочитайте текст самостійно.

                  Крок 6. Подивіться відео (Вчимося з посмішкою).

                  Крок 7. Виконайте завдання для самостійної роботи.

                  Крок 8. Виконайте тест.