Weekly outline
General
ПЕДАГОГІКА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО НАВЧАННЯ
постійна аудиторія для проведення лекційних та практичних занять
https://us05web.zoom.us/j/5530333407?pwd=QjBkY2RiNkJnWHhzcEx1QldoQnVWUT09
Ідентифікатор конференції: 553 033 3407
код доступу: 123ТЕМА 1
ЗАКОНОДАВЧІ ДОКУМЕНТИ ЩОДО ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
мета : проаналізувати правові засади професійної освіти
ПЛАН роботи студента за темою
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом
2. Опрацювати запропоновану літературу
3. Зробити глосарій по визначеним поняттям з теми
4. Переглянути презентацію
5. Відповісти на запитання для самоконтролю до теми
6. Виконати завдання до теми
ТЕМА 2
ЦІЛОЖИТТЄВЕ НАВЧАННЯ ЯК ЧИННИК ОСОБИСТІСНОГО І ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ФАХІВЦЯ
Мета: розвивати особистісний і професійний потенціал майбутнього фахівця
ПЛАН Роботи студента за темою
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом
2. Опрацювати запропоновану літературу
3. Зробити глосарій по визначеним поняттям з теми
4. Переглянути презентацію
5. Відповісти на запитання для самоконтролю до теми
6. Виконати завдання до теми
ТЕМА 3
ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Мета: ознайомити молодих дослідників з тенденціями суспільного розвитку і вимогами до підготовки спеціалістів у професійній школі
ПЛАН роботи студента за темою
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом
2. Опрацювати запропоновану літературу
3. Зробити глосарій по визначеним поняттям з теми
4. Переглянути презентацію
5. Відповісти на запитання для самоконтролю до теми
6. Виконати завдання до теми
ТЕМА 4
СТРУКТУРА ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Мета: проаналізувати особливості створення в Україні закладів професійної освіти та особливості їх структури
ПЛАН роботи студента за темою
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом
2. Опрацювати запропоновану літературу
3. Зробити глосарій по визначеним поняттям з теми
4. Переглянути презентацію
5. Відповісти на запитання для самоконтролю до теми
6. Виконати завдання до теми
ТЕМА 5
ОСОБИСТІСНЕ ТА ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ( Україна, Європейські країни, США, Японія та ін)
мета: проаналізувати особливості особистісного та професійного становлення майбутнього фахівця у закладах професійної освіти в Україні та европейських країнах
ПЛАН роботи студента за темою
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом
2. Опрацювати запропоновану літературу
3. Зробити глосарій по визначеним поняттям з теми
4. Переглянути презентацію
5. Відповісти на запитання для самоконтролю до теми
6. Виконати завдання до теми
На практичному занятті зробити оглад освіти у європейських країнах, США, Японії, Китаї та ін.ТЕМА 6
ДИДАКТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Мета: проаналізувати дидактичні засади професійної освіти
ПЛАН роботи студента за темою
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом
2. Опрацювати запропоновану літературу
3. Зробити глосарій по визначеним поняттям з теми
4. Переглянути презентацію
5. Відповісти на запитання для самоконтролю до теми
6. Виконати завдання до теми
ТЕМА 7
МЕТОДИ ТЕОРЕТИЧНОГО І
ПРАКТИЧНОГО ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
мета: ознайомити молодих дослідників з методами теоретичного і практичного професійного навчання.
ПЛАН роботи студента за темою
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом
2. Опрацювати запропоновану літературу
3. Зробити глосарій по визначеним поняттям з теми
4. Переглянути презентацію
5. Відповісти на запитання для самоконтролю до теми
6. Виконати завдання до теми
ТЕМА 8
ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ТА ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ
мета: формування, закріплення та удосконалення умінь і навичок трудової діяльності.
ПЛАН роботи студента за темою
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом
2. Опрацювати запропоновану літературу
3. Зробити глосарій по визначеним поняттям з теми
4. Переглянути презентацію
5. Відповісти на запитання для самоконтролю до теми
6. Виконати завдання до теми
ТЕМА 9
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
(1 частина)
мета: ознайомити молодих дослідників з особливостями організації навчальної діяльності студентів
ПЛАН роботи студента за темою
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом
2. Опрацювати запропоновану літературу
3. Зробити глосарій по визначеним поняттям з теми
4. Переглянути презентацію
5. Відповісти на запитання для самоконтролю до теми
6. Виконати завдання до теми
ТЕМА 11
ВИХОВНА РОБОТА ЗІ СТУДЕНТСЬКОЮ МОЛОДДЮ
мета: Мати читке поняття про цілі та задачі професійного виховання, які є особливості контингенту учнів ПТЗО, склад інженерно-педагогічного колективу закладу та його специфіку, які існують особливості у вихованні в умовах ЗТО
ПЛАН роботи студента за темою
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом
2. Опрацювати запропоновану літературу
3. Зробити глосарій по визначеним поняттям з теми
4. Переглянути презентацію
5. Відповісти на запитання для самоконтролю до теми
6. Виконати завдання до теми
ТЕМА 12
ВИХОВНА РОБОТА ЗІ СТУДЕНТСЬКОЮ МОЛОДДЮ (2 ЧАСТИНА)
Мета: Мати читке поняття про цілі та задачі професійного виховання, які є особливості контингенту учнів ЗТО, склад інженерно-педагогічного колективу закладу та його специфіку, які існують особливості у вихованні в умовах ЗТО
ПЛАН роботи студента за темою
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом
2. Опрацювати запропоновану літературу
3. Зробити глосарій по визначеним поняттям з теми
4. Переглянути презентацію
5. Відповісти на запитання для самоконтролю до теми
6. Виконати завдання до теми
ТЕМА 13
ОСОБИСТІСТЬ ВИКЛАДАЧА В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
мета: ознайомити молодих дослідників з особистістю викладача в системі професійної освіти
ПЛАН роботи студента за темою
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом
2. Опрацювати запропоновану літературу
3. Зробити глосарій по визначеним поняттям з теми
4. Переглянути презентацію
5. Відповісти на запитання для самоконтролю до теми
6. Виконати завдання до теми
ТЕМА 14
ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВИКЛАДАЧА
мета: ознайомити молодих дослідників з особливостями професійної діяльності викладача в системі професійної освіти
ПЛАН роботи студента за темою
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом
2. Опрацювати запропоновану літературу
3. Зробити глосарій по визначеним поняттям з теми
4. Переглянути презентацію
5. Відповісти на запитання для самоконтролю до теми
6. Виконати завдання до теми
ТЕМА 15
СПЕЦИФІКА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
мета: розвивати наукову компетентність майбутніх педагогів, формувати методологічну культуру педагога- дослідника.
ПЛАН роботи студента за темою
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом
2. Опрацювати запропоновану літературу
3. Зробити глосарій по визначеним поняттям з теми
4. Переглянути презентацію
5. Відповісти на запитання для самоконтролю до теми
6. Виконати завдання до теми
ТЕМА 16
ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
мета: розвивати наукову компетентність майбутніх педагогів, формувати методологічну культуру педагога-дослідника.
ПЛАН роботи студента за темою
1. Ознайомитись з лекційним матеріалом
2. Опрацювати запропоновану літературу
3. Зробити глосарій по визначеним поняттям з теми
4. Переглянути презентацію
5. Відповісти на запитання для самоконтролю до теми
6. Виконати завдання до теми