Weekly outline
General
Постійна аудиторія для проведення лекційних та практичних занять
https://us05web.zoom.us/j/5530333407?pwd=QjBkY2RiNkJnWHhzcEx1QldoQnVWUT09
Ідентифікатор конференції: 553 033 3407
Код доступу: 123Метою курсу є формування у здобувачів освіти формування практичних навичок публічних виступів перед студентською аудиторією, на наукових конференціях чи симпозіумах, нарадах, зібраннях трудового колективу, проведення ділових бесід. Знання правил і прийомів риторики дозволить досягти успіху у професійній діяльності майбутніх інженерів-педагогів.
ТЕМА 1
ІСТОРІЯ ТА РОЗВИТОК РИТОРИКИ
мета : з'ясувати поняття риторика як науки, схарактеризувати основні етапи становлення й розвитку риторики, окреслити найбільш визначні риси, притаманні кожному з них, з’ясувати найвищі риторичні досягнення.
ТЕМА 2
ЕФЕКТИВНІСТЬ СПІЛКУВАННЯ ТА МОВНИЙ ВПЛИВ
Мета: мати уявлення про способи мовного впливу на особистість, знати про комуникативні бар'єри, умови ефективного мовного впливу
ТЕМА 3
ВЕРБАЛЬНИЙ ТА НЕВЕРБАЛЬНИЙ МОВНИЙ ВПЛИВ
Мета: мати уявлення про співвідношення вербальних і невербальних сигналів спілкування. Невербальні засоби підсилення комунікативної позиції доповідача, стилі спілкування
ТЕМА 4
ВИДИ ТА ВИМОГИ ДО ПУБЛІЧНИХ ВИСТУПІВ
Мета: формування уявлення про види публічних виступів та основні вимоги до них. підготовка публічних виступів у різних жанрах.
ТЕМА 5
ОРАТОР І АУДИТОРІЯ. МИСТЕЦТВО ПУБЛІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
мета: мати уявлення про поведінку оратора в аудиторії, а саме: зовнішній вигляд, манера виступу, рухи під час виступу, пози та жести, інтонація, погляд
ТЕМА 6
СТРУКТУРА ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ
МЕТА: формування уявлення з чого починати виступ, як правильно підібрати тему виступу, які існують варіанти закінчень виступу, як не треба закінчувати публічні виступи.
ТЕМА 7
особливість аудиторії. тези і аргументи
мета: мати уяву про види аудиторії (молодіжна, освідчена чи ні, чоловіча жіноча та ін), прийоми підтримування уваги аудиторіі, як правильно розташовувати тези та аргументи, переконливість аргументів, універсальні прийоми
ТЕМА 8
ПСИХОЛОГІЧНІ ТИПИ ЛЮДЕЙ ТА ЇХНЯ ПОВЕДІНКА В ДІЛОВОМУ СПІЛКУВАННІ
МЕТА: мати уявлення про психологічні типи і ділове спілкування, як реагувати на некоректну поведінку співрозмовника.
ІСПИТ
ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ