Weekly outline

  • General

    1


    Постійна аудиторія для проведення лекційних та практичних занять
    https://us05web.zoom.us/j/5530333407?pwd=QjBkY2RiNkJnWHhzcEx1QldoQnVWUT09
    Ідентифікатор конференції: 553 033 3407
    Код доступу: 123

    Метою курсу є формування у здобувачів освіти формування практичних навичок публічних виступів перед студентською аудиторією, на наукових конференціях чи симпозіумах, нарадах, зібраннях трудового колективу, проведення ділових бесід. Знання правил і прийомів риторики дозволить досягти успіху у професійній діяльності майбутніх інженерів-педагогів.

  • ТЕМА 1

    ІСТОРІЯ ТА РОЗВИТОК РИТОРИКИ

    1

    мета : з'ясувати поняття риторика як науки, схарактеризувати основні етапи становлення й розвитку риторики, окреслити найбільш визначні риси, притаманні кожному з них, з’ясувати найвищі риторичні досягнення.


  • ТЕМА 2

    ЕФЕКТИВНІСТЬ СПІЛКУВАННЯ ТА МОВНИЙ ВПЛИВ

    1

    Мета: мати уявлення про способи мовного впливу на особистість, знати про комуникативні бар'єри, умови ефективного мовного впливу

  • ТЕМА 3

    ВЕРБАЛЬНИЙ ТА НЕВЕРБАЛЬНИЙ МОВНИЙ ВПЛИВ

    1

    Мета: мати уявлення про співвідношення вербальних і невербальних сигналів спілкування. Невербальні засоби підсилення комунікативної позиції доповідача, стилі спілкування

  • ТЕМА 4

    ВИДИ ТА ВИМОГИ ДО ПУБЛІЧНИХ ВИСТУПІВ

    1 

    Мета: формування уявлення про види публічних виступів та основні вимоги до них. підготовка публічних виступів у різних жанрах.

  • ТЕМА 5

    ОРАТОР І АУДИТОРІЯ. МИСТЕЦТВО ПУБЛІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

    1

    мета: мати уявлення про поведінку оратора в аудиторії, а саме: зовнішній вигляд, манера виступу, рухи під час виступу, пози та жести, інтонація, погляд

  • ТЕМА 6

    СТРУКТУРА ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ

    МЕТА: формування уявлення з чого починати виступ, як правильно підібрати тему виступу, які існують варіанти закінчень виступу, як не треба закінчувати публічні виступи.

  • ТЕМА 7

    особливість аудиторії. тези і аргументи


    1

    мета: мати уяву про види аудиторії (молодіжна, освідчена чи ні, чоловіча жіноча та ін), прийоми підтримування уваги  аудиторіі, як правильно розташовувати тези та аргументи, переконливість аргументів, універсальні прийоми

  • ТЕМА 8

    ПСИХОЛОГІЧНІ ТИПИ ЛЮДЕЙ ТА ЇХНЯ ПОВЕДІНКА В ДІЛОВОМУ СПІЛКУВАННІ

    1

    МЕТА: мати уявлення про психологічні типи і ділове спілкування, як реагувати на некоректну поведінку співрозмовника.

  • ІСПИТ

    ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ


    1