Weekly outline

  • Професійна педагогіка




                                                                      1                                                                                                         

                                  ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА

                                                   

                                    
    постійна аудиторія для проведення лекційних та практичних занять
    https://us05web.zoom.us/j/5530333407?pwd=QjBkY2RiNkJnWHhzcEx1QldoQnVWUT09
    Ідентифікатор конференції: 553 033 3407
    код доступу: 123
                                  
     Метою дисципліни є забезпечення теоретичної та практичної підготвки висококвавліфікованих кадрів, здатних розв'язувати складні спеціалізоівні завдання та практичні проблеми при виконанні професійних завдань та обов'язків прикладного характеру. формування наукового світогляду у процесі психологічного аналізу особистісної професіної діяльності, здатність до педагогічної, виробничої наукової діяльності.



  • Тема 1 (частина 1)

    ПЕДАГОГІКА ЯК НАУКА

    1

    Мета: формування у студентів знань та компетенцій про загальну історію становлення педагогіки та її етапи розвитку. Обізнаність з історичними тенденціями  розвитку вітчизняної школи та педагогіки, знайомство з видатними науковцями та педагогами, такими як Я. Коменський, Ш. Амонашвілі, А. Макаренко та ін.. Мати розуміння предмету, завдань та методів педагогіки.

  • Тема 1 (частина 2)

    ПЕДАГОГІКА ЯК НАУКА

    1

    Мета: формування у студентів знань та компетенцій про загальну історію становлення педагогіки та її етапи розвитку. Обізнаність з історичними тенденціями  розвитку вітчизняної школи та педагогіки, знайомство з видатними науковцями та педагогами, такими як Я. Коменський, Ш. Амонашвілі, А. Макаренко та ін.. Мати розуміння предмету, завдань та методів педагогіки.


  • Тема 2

    ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА -  НАУКА І НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ  


    Мета: формування уявлення про галузь педагогіки – професійна педагогіка, що є предметом вивчення ПП. Загальні поняття про професійну спеціальність, кваліфікацію, компетентність, о відноситься до загальних категорій професійної педагогіки.


  • Тема 3

    СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

    1

    Мета: розбиратися у педагогічній системі та умовах  її функціонування, що відносяться до   структурних компонентів в педагогічної системи, як впливає наука кібернетика на галузь освіти, що входить до функцій управління.


     

  • Тема 4

    СИСТЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ.

    Підготовка кваліфікованих робітників у країнах Європи.

    1

    Мета: формування уявлення про державний стандарт професійно-технічної освіти, що входить до структури професійної освіти, які загальні  задачі професійно-технічної освіти, рівні акредитації вищих навчальних закладів.

    На практичному занятті розгляд досвіду підготовки квалфікованих обітників у промислових європейських країнах (Англія, Франція, Польща та ін.)


  • Тема 5

    ЗМІСТ ОСВІТИ В ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

    1

    Мета: формування уявлення про державний стандарт професійно-технічної освіти, види навчально-плануючої та навчально-програмної документації, а також знань щодо їх змісту та структури, умінь вільно й свідомо оперувати принципами і правилами їх розробки.



  • Тема 6

    ПРОЦЕС  ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЗТО

    1

      Мета: формування уявлення про принципи навчання у дидактичному процесі, а також знань щодо їх застосування у професійно-технічній, середній та вищій освіті, умінь вільно й свідомо оперувати принципами навчання.


  • Тема 7

    ЗАСОБИ НАВЧАННЯ

    1

    Мета: формування уявлення про загальні засоби навчання, учбово-наочні посібники, вербальні засоби навчання, технічні засоби навчання, дидактичні можливості цих засобів.

  • Тема 8

    ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В СИСТЕМІ ПТО

    1

    Мета: формування уявлення про етапи засвоювання знань, компоненти які входять до процесу засвоєння знань, мати уяву про основні групи мотивів збуджуючих студентів до продуктивної пізнавальної діяльності.

  • Тема 9

    МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ, УМІНЬ, НАВИЧОК УЧНІВ ПТНЗ ТА ЇХ КВАЛІФІКАЦІЙНА АТЕСТАЦІЯ

    1

    Мета: формування уявлення про чинне законодавство професійної освіти, переваги і недоліки методів контрою знань, кваліфікаційну характеристику, педагогічний контроль, педагогічне тестування.



  • Тема 10

    ОСОБЛИВОСТІ І ОРГАНІЗАЦІЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ЗТО

    1

    Мета: Мати читке поняття про цілі та задачі професійного виховання,  які є особливості контингенту учнів ЗТО, склад інженерно-педагогічного колективу закладу та його специфіку, які існують особливості у вихованні в умовах ЗТО

  • Тема 11

    ЗМІСТ, МЕТОДИ І ФОРМИ РОБОТИ

     ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА З БАТЬКАМИ УЧНІВ ЗТО

    1

    Мета:

    Формування уявлення про значущість родини та її ролі у формуванні особистості учня ЗТО, які загальні фактори впливають на особистість підлітка в родині, які  існують методи роботи інженера-педагога з родиною учня ЗТО.

    ДОПОВІДЬ

    Фактори, що мають негативний вплив на родинне виховання  в умовах сьогодення

  • Тема 12

    ТЕХНІЧНА ТВОРЧИСТЬ УЧНІВ ЗТО

    1

    Мета: 

    Формування уявлення про сутність і функції технічної творчості учнів ЗТО, планування діяльності і змісту роботи клубів і гуртків технічної творчості, розвиток професійно-значущих якостей і властивостей особистості в процесі технічної творчості.

  • Тема 13

    ВИХОВНА РОБОТА ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА В НАВЧАЛЬНІЙ ГРУПІ ЗТО

    1

    Мета: Мати уявлення про специфіку застосування педагогічних методів та принципів вивчення особистості учня  та їх реалізація в умовах ЗТО, планування виховної роботи в учбовій групі, взаємодія майстра виробничого навчання та класного керівника в процесі виховання.


  • Тема14

    ОРГАНІЗАЦІЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ "ГРУПИ РИЗИКУ"

    1

    Мета:

    Формування уявлення такого поняття як «група ризику»  та критерії відбору до неї учнів, індивідуальну виховну роботу з такими учнями, її цілі та завдання, які психофізіологічні підстави виникнення алкогольної та наркотичної залежності та які вживати заходи.

  • Тема 15

     ПРОФЕСІОНАЛІЗМ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСОБИСТОСТІ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА   

    1

    Мета: Формування уявлення про професійно-педагогічну компетентність як властивість особистості викладача, індивідуальну діяльність інженера-педагога, педагогічну творчість, фактори продуктивної педагогічної творчості, методи навчальної діяльності викладача