Дистанційний курс «Основи управління маркетингом в організації» належить до циклу вибіркових дисциплін професійно-орієнтованої підготовки фахівців за напрямом 073 «Менеджмент» і інших спеціальностей за освітньо-кваліфікаційним рівнем – бакалавр.

Метою навчальної дисципліни «Основи управління маркетингом в організації» є виклад принципів, завдань, функцій та процесів маркетингу. Основними завданнями дисципліни є: ознайомлення студентів з відповідними категоріями, системами та алгоритмами; відпрацювання практичних навичок розв’язування маркетингових завдань, виконання відповідних функцій; виховування здатності до творчого пошуку напрямів та резервів удосконалення маркетингової діяльності. Предметом дисципліни є філософія і практика підприємницької діяльності, зорієнтованої на задоволення потреб і запитів споживачів.

Укладач: д.е.н., доц. Федотова І.В.

Сертифікат ДКР:

немає